Despre Quilling by Monica

  Bine v-am regasit!
    Anul 2013, a fost un an plin de evenimente frumoase.
Am sa va povestesc unul din ele.
In toamna, am primit un mesaj, in care eram intrebata daca sunt de acord sa vorbesc despre munca/pasiunea mea. Cu emotie, ma gandeam cum vor decurge lucrurile, in ce consta, ce intrebari vor fi, dar indeferent de ce era, aveam sa vorbesc despre ceea ce fac, despre pasiunea, care s-a transformat in stil de viata. Am primit, lista cu intrebarile...le-am citit,  le-am lasat deoparte, apoi intr-o dimineata pe la 10, cand e liniste in casa, am inceput a raspunde, ce, cum, de ce si pana unde....:).
Aici, gasiti intrebarile si raspunsurile, pe care le-am primit si le-am oferit, cu drag!
Multumesc, BUBUruza de hartie - Andra Sarbu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Acorduri de vioara

Inceput de an!